MG ZS EV 2021 MG ZS EV 2021

MG ZS EV 2021

MG ZS EV (ЕмДжі Зетес ІВі) - передньоприводний кросовер класу «К1». Восени 2021 року фейсліфтінгова версія моделі почала продватись у Європі.

MG ZS EV: найдоступніший електромобіль в Україні

Рассказать друзьям:

Кросовер MG ZS EV - новий електромобіль за ціною вживаної Tesla. Ми визначили сильні та слабкі сторони бюджетної моделі.

Продажі електромобілів в Україні б'ють рекорди - за 2023 рік вони зросли у 2,8 разів. І якщо раніше переважна більшість електрокарів продавалися уживаними, то тепер істотно збільшилася частка нових авто. Воно й не дивно, адже в електромобілів з пробігом є альтернатива. На ринку запропоновані недорогі нові моделі - такі, як кросовер MG ZS EV, який є найдоступнішим новим електрокаром, офіційно представленим в Україні.

Стриманий і лаконічний - дизайн MG ZS EV

Новий MG ZS EV - електромобіль, виконаний у популярному зараз форматі компактного міського кросовера. Він належить до В-класу, хоча доволі великий, за мірками цього сегмента.

Розміри MG ZS EV 2024:

  • довжина - 4 323 мм;
  • ширина - 1 809 мм;
  • висота - 1 649 мм;
  • колісна база - 2 581 мм;
  • кліренс - 161 мм.

В електрокара стриманий дизайн зі злегка профільованими боковинами і розширеними колісними арками. Оновлена модель впізнається за відсутністю радіаторної решітки: замість неї - пластикова вставка з гніздом для зарядки (там встановлено роз'єм CCS Combo 2).

Стрілоподібні фари світлодіодні вже в базовій версії, стандартними для всіх MG ZS EV 2024 є і 17-дюймові литі диски з оптимізованою аеродинамікою. Заднє скло прикрите спойлером, а розширені «плечі» задніх крил підкреслені довгастими ліхтарями.

Просто, але зі смаком - салон MG ZS EV

Зазирнемо всередину. В оздобленні салону в топовій версії Lux використана екошкіра з контрастними червоними швами. Місцями її рельєфна фактура імітує карбон, а на кермі шкіра перфорована. Також присутні сріблясті та чорні глянцеві вставки.

Круглі дефлектори обдування нагадують турбіни. Кермо MG ZS EV скошене знизу і забезпечене напливами в районі хвата рук. Оригінальний вигляд має круглий джойстик вибору режимів їзди.

Новий MG ZS EV отримав цифрову панель приладів. На дисплей можна вивести різноманітну інформацію - наприклад, графіку роботи силової установки, показання бортового комп'ютера або датчиків тиску в шинах.

Великий 10,1-дюймовий тачскрин трохи повернутий до водія. Нова мультимедійна система MG ZS EV працює швидко, а її меню просте і зрозуміле. Передбачені й Android Auto з Apple CarPlay.

Фізичні перемикачі керування аудіо та кліматом на центральній панелі залишилися, що, звісно, радує. Тим паче, що вони великі та зручні в користуванні на дотик. А ось кнопок підігріву сидінь немає і його доводиться вмикати через меню мультимедіа.

Нижче розташована ніша з бездротовою зарядкою для смартфона, а також роз'ємами USB-A і USB-C. Ящик для рукавичок у MG ZS EV невеликий, а ось відсік у підлокітнику доволі глибокий, хоч і трохи завузький.

Наскільки просторий новий MG ZS EV

Рульова колонка MG ZS EV регулюється тільки за висотою, але зате у водійського крісла в топовій версії є електропривод, тож зручну позицію за кермом знаходжу без зусиль. Передні сидіння м'які та зручні, але хотілося б трохи більше підтримки спини.

Посадка не дуже висока, за мірками кросоверів. Огляд уперед і на всі боки хороший, а от назад - дещо обмежений. Утім, у всіх MG ZS EV 2024 є камера.

Перемістимося на другий ряд. Він напрочуд просторий для авто таких розмірів. У кросовері доволі щедрий простір для ніг і непоганий запас над головою. Щоправда, салон MG ZS EV не надто широкий, тож ззаду все ж комфортніше двом. Для пасажирів передбачені окремі вентиляційні дефлектори, два USB-роз'єми та підлокітник із підстаканниками.

Тепер зазирнемо в багажник, ручка якого захована в логотипі MG. Він у кросовера також немаленький - 448 л у звичайному стані і 1 375 л - якщо скласти задні сидіння. Підлога виконана дворівневою, а під нею - відсіки для дрібної поклажі. А ось запасного колеса немає.

Комплектація MG ZS EV 2024

Електромобіль MG ZS EV непогано оснащений вже в базовій версії - безключовий доступ, роздільний клімат-контроль, адаптивний круїз-контроль, датчик світла, підігрів сидінь, камера.

Варіант LUX додає камери кругового огляду, панорамний дах, датчик дощу. У всіх MG ZS EV 2024 6 подушок безпеки, а також є системи автоматичного гальмування, утримання в смузі, моніторингу «сліпих» зон і розпізнавання дорожніх знаків.

Динаміка і запас ходу MG ZS EV

Новий MG ZS EV в Україні доступний у двох варіантах: стандартному 177-сильному з батареєю ємністю 51 кВт-год та версії Long Range - менш потужний (156 к. с.), але з великою батареєю на 72 кВт-год. Саме останній варіант було надано на тест.

Кросоверу в принципі вистачає потужності, та й тяги цілком достатньо, адже пристойний крутильний момент у 280 Нм доступний з перших обертів мотора. Новий MG ZS EV не назвеш спортивним, але він доволі жвавий у місті, адже розганяється до 50 км/год лише за 3,6 с. Спринт до сотні займає 8,6 с, однак після 100 км/год динаміка помітно погіршується. Максимальна швидкість обмежена на позначці в 140 км/год.

За даними виробника, електромобіль MG ZS EV з великою батареєю здатний проїхати 440 км без підзарядки. У реальних умовах при міській експлуатації в холодну погоду за 88% заряду батареї залишається 355 км, тобто запас ходу становить близько 400 км.

Силова установка має три режими роботи - Eco, Normal і Sport. Різниця між ними доволі відчутна. У Sport кросовер бадьоріший, але запас ходу знижується на 15 км порівняно з Normal. В Eco, навпаки, авто стає спокійнішим, але додається 5-6 км.

Увімкнений обігрівач «краде» 15 км. На трасі, звісно, енергоспоживання збільшується з 18-20 до 26-27 кВт-год, тобто реально можна проїхати приблизно 270-275 км.

Від домашньої електромережі електромобіль заряджається щонайменше за 10,5 годин. Підтримується і швидка зарядка потужністю до 92 кВт: у цьому випадку поповнити заряд на 80% можна приблизно за 40 хвилин. Батарея доповнена підігрівом і охолодженням і за ніч простою на морозі електрокар не втрачав жодного відсотка заряду.

Також слід відзначити корисну функцію двонаправленої зарядки. Електрокар може відігравати роль великого павербанка і живити різні прилади струмом потужністю до 2,2 кВт.

Ставка на комфорт

Кросовер MG ZS EV налаштований на комфортну їзду - його м'яка підвіска легко поглинає більшість дорожніх нерівностей. Разом з тим, у поворотах він не надто крениться, адже розташована в днищі батарея знижує центр ваги авто.

Кермо електрокара легке - його можна обертати двома пальцями. Інформативності при цьому у нього небагато. У режимі Sport воно трохи наповнюється вагою, проте зворотного зв'язку, як і раніше, не вистачає.

Також варто зазначити непогану шумоізоляцію салону. Звісно ж, електромотор фактично не чути. Під час їзди трасою всередині тихо і тільки після 110 км/год проявляється шум шин.

Звичайно, гальма електрокара доповнені системою рекуперації. Її інтенсивність можна регулювати. З трьох режимів найбільше припав до душі другий, адже в цьому випадку і уповільнення не різке, і батарея заряджається достатньо.

Вердикт

Новий MG ZS EV - альтернатива старим електрокарам. Кросовер не вразить ураганною динамікою або відточеною керованістю, але в нього багате оснащення і просторий салон, а версія Long Range має непоганий запас ходу.

Плюси MG ZS EV:

  • невисока ціна;
  • багате оснащення;
  • просторі салон і багажник.

Мінуси MG ZS EV:

  • мало відсіків для дрібної поклажі в салоні;
  • невисокий кліренс.

Источник: Фокус
Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у ZS

MG ZS 2023 MG ZS 17.900$ 2023 30.000 км
смотреть все
объявления